Aparitii in presa

Cinci diferente relevante intre consultanta si mentorat

Ca om de marketing, care ofera, intre altele, atat consultanta, cat si mentorat, am observat ca exista multa confuzie in privinta celor doua servicii, care, pentru foarte multa lume, par asemanatoare. Cu toate acestea, pot spune clar si raspicat ca, oricat de tentanti ar fi unii oameni sa le vada asemanatoare, mentoratul si consultanta se diferentiaza foarte mult intre ele. - Citeste articolul

Cinci tendințe de actualitate în construirea și menținerea unui brand personal de succes

Experiența m-a învățat că, oricât de bine pregătit ai fi în plan profesional, oricâte diplome ai avea și oricâte merite recunoscute sunt în spatele carierei pe care ți-ai construit-o, niciodată nu te oprești din învățat. Și la locul de muncă, întocmai ca-n viață, după cum bine zice proverbul, omul cât trăiește învață. - Citeste articolul

De ce este obișnuința un sabotor de temut în drumul de la angajat la antreprenoriat

Între toate „relele” care ne sabotează în mod repetat pe parcursul drumului profesional pe care alegem să mergem, obișnuința este poate cea mai periculoasă. Am constatat asta după mulți ani de interacțiune cu oamenii, îndeosebi cu cei pe care i-am văzut visând să facă trecerea de la statutul de angajat la cel de antreprenoriat. Unii au reușit, alții au rămas angajați. - Citeste articolul

Cum să împaci criza cu moralitatea și lupta pentru propria supraviețuire profesională

Vestea războiului din Ucraina a zdruncinat multă lume. Antreprenorii s-au panicat, oamenii și-au făcut planuri de plecare din țară sau, în funcție de perspectivă, și-au umplut cămările cu provizii și și-au scos banii din bănci, ca să își asigure supraviețuirea. Mai mult decât războiul, despre care încă nu știe nimeni ce șanse are să ajungă în România, cel mai mult sperie criza, în legătură cu care nu mai există niciun dubiu că se va produce. - Citeste articolul

Cinci tendințe ale brandului personal în 2022

Pentru cei care deja au înțeles necesitatea construirii și menținerii unui brand personal puternic, ca angajat sau freelancer, este de la sine înțeles că nu se pot opri aici. De aceea, este foarte important să urmărești tendințele la nivel internațional, ca garanție că nu ești depășit de lume și tehnologie. În acest material expun cinci tendințe ale brandului personal în 2022. - Citeste articolul

Despărțirea de un client dificil poate fi mai mult decât binevenită

Printre primele provocări cu care te confrunți când, în sfârșit, ai decis să devii antreprenor sau freelancer, găsirea și menținerea clienților este una destul de serioasă. Pentru unii, această parte a businessului devine chiar motiv de renunțare uneori. Sună ciudat, dar să lucrezi pe termen lung cu oameni care nu te înțeleg și pe care nu îi înțelegi este o bătaie de cap de care chiar nu ai nevoie. - Citeste articolul

PR-ul tradițional versus PR-ul digital

CONSULTANȚA ÎN AFACERI live la Canal 33 de vorba cu Cristina Norocel, managing partner companie marketing. 1. Ce așteptări au antreprenorii de la PR; 2. PR-ul tradițional versus PR-ul digital; 3. De ce au nevoie business-urile de PR; 4. Rezist să fiu antreprenor. - Citeste articolul

Șase obiceiuri simple pe care le au în comun brandurile de succes

În ultimele decenii, succesul a devenit parcă o obsesie a noastră, a tuturor. Fie că a avea succes echivalează cu a fi bogat, fie că se definește prin notorietate și influență, succesul ne atrage pe toți ca un magnet și ne fascinează ori de câte ori avem de-a face cu el. - Citeste articolul

Șase obiceiuri simple pe care le au în comun brandurile de succes

În ultimele decenii, succesul a devenit parcă o obsesie a noastră, a tuturor. Fie că a avea succes echivalează cu a fi bogat, fie că se definește prin notorietate și influență, succesul ne atrage pe toți ca un magnet și ne fascinează ori de câte ori avem de-a face cu el. - Citeste articolul

Cele cinci detalii de brand personal care îi fac pe ceilalți să aibă mai mult succes decât tine

Noțiunea de brand personal este încă nouă în România, dar se afirmă tot mai mult în ultima vreme. Oamenii încep să realizeze că succesul în carieră depinde, pe lângă experiență și profesionalism, și de imaginea pe care și-o creează atât în online, cât și în offline. - Citeste articolul

Cristina Norocel, spirit creator în corp de antreprenor

Inspirația de astăzi vine de la „un copil jucăuș, dar ponderat, o adolescentă rebelă, dar și un adult responsabil”, așa cum îi place invitatei noastre, Cristina Norocel, să se descrie. - Citeste articolul

De ce diferențele de cultură și mentalitate sunt un obstacol în calea construcției de brand personal

Mai țineți minte pățania lui Mircea Geoană când, convins că a fost ales președinte, a făcut prematur declarații care au fost subiect de glume pe seama sa multă vreme? Ei bine, dincolo de gafa de a se fi autoproclamat câștigătorul alegerilor prezidențiale înainte de aflarea rezultatelor, cea mai amendată de opinia publică a fost replica „Mihaela, dragostea mea”. - Citeste articolul

De ce diferențele de cultură și mentalitate sunt un obstacol în calea construcției de brand personal

Mai țineți minte pățania lui Mircea Geoană când, convins că a fost ales președinte, a făcut prematur declarații care au fost subiect de glume pe seama sa multă vreme? Ei bine, dincolo de gafa de a se fi autoproclamat câștigătorul alegerilor prezidențiale înainte de aflarea rezultatelor, cea mai amendată de opinia publică a fost replica „Mihaela, dragostea mea”. - Citeste articolul

De ce brandul personal este noua strategie de succes a marilor companii

Mult timp, ideea de brand a fost asociată cu mediul de afaceri văzut ca interacțiune între companii. Brandul era unul dintre cele mai la îndemână mijloace de a crește notorietatea companiilor sau de a influența modul în care erau cotate la bursă, de exemplu. Iar asta este încă valabil și astăzi, însă tendințele sunt acelea de transfer către o zonă mai aproape de om, de cotidian, de real. - Citeste articolul

Este brandul personal un pericol pentru brandul de companie?

Apariția conceptului de brand personal a dus, cum era și de așteptat, la o preocupare a companiilor cu privire la modul în care brandul de firmă poate fi afectat sau eclipsat de brandul personal. Pe de o parte a existat, și încă există, teama că un angajat competent, expus excesiv ca brand, poate fi vânat mai ușor de competitorii de pe piață și racolat de către aceștia. Pe de altă parte, s-a pus problema că un om care se bucură de prea multă vizibilitate în fața clienților pune în plan secund brandul de companie. - Citeste articolul

Ziua în care Facebook s-a oprit. Criza rețelelor sociale ne-a arătat cât de dependenți sunt de conectarea virtuală, la nivel personal și profesional

Fără mesaje pe WhastsApp, fără Facebook și Instagram mai bine de 6 ore. O seară fără principalele rețele de socializare a fost surpriza neașteptată care a creat panică. S-au pierdut foarte mulți bani prin blocarea interacțiunii online. Sunt afaceri care depind de aceste rețele, în timp ce alți utilizatori așteptau vești care nu au mai venit de la apropiați. Specialiștii în comunicare atrag atenția că totul este o lecție: a-ți pune "ouăle într-un singur coș" este alegerea greșită. - Citeste articolul

Trei pași simpli și rapizi prin care poți să-ți compromiți iremediabil brandul personal

Cel mai probabil, când ai văzut articolul, te-ai întrebat ce mai înseamnă și tâmpenia asta. Și pe bună dreptate! În fond, cine ar fi vreodată interesat să își compromită brandul personal? Problema e că, uneori, din neștiință sau exces de zel, poți ajunge fix în punctul în care nu-ți dorești. Și partea cea mai neplăcută este aceea că brandul personal, ca și încrederea, se obțin cu trudă, perseverență, timp și răbdare, dar se spulberă într-o clipă. Nemaivorbind de faptul că un brand personal afectat poate influența negativ și reputația brandului de companie pe care îl reprezinți. - Citeste articolul

Interviu - Femei de afaceri: Cristina Norocel (Founder MarketingFX Concept)

Pasionata de arta si stiinta de a vinde, de psihologia consumatorului, de branding, public relations si de business in general, Cristinei Norocel ii place sa fie mereu la curent cu cele mai noi informatii necesare unui profesionist. Asta chiar daca se poate baza pe o experienta de 10 ani in marketing si PR in domenii precum: retail, turism, constructii si pharma. - Citeste articolul

Antreprenori de 10 - Cristina Norocel

Puteți să ne spuneți câte ceva despre ceea ce v-a determinat să alegeți acest drum în cariera dumneavoastră? Cum vă identificați cu statutul de „om de PR și Marketing”? Care sunt aspectele care vă determină să iubiți ceea ce faceți? - Citeste articolul

Networking de la A la Z Cristina Norocel | MarketingFX Concept.

Cristina Norocel este Marketing Strategist & PR specialist la Marketing FX Concept. Pasionata de Arta si stiinta de a vinde, de psihologia consumatorului, de fluctuatiile din piata, urmarirea constanta a trendurilor si participarea inovator in companie. Abila in interpretarea si inventarea de brand, precum si pozitionarea sa in piata cu o puternica gandire strategica. - Citeste articolul

Interviu Cristina Norocel

Pasionata de arta si stiinta de a vinde, de psihologia consumatorului, de branding, public relations si de business in general, Cristinei Norocel ii place sa fie mereu la curent cu cele mai noi informatii necesare unui profesionist. Asta chiar daca se poate baza pe o experienta de 10 ani in marketing si PR in domenii precum: retail, turism, constructii si pharma. - Citeste articolul

Comunicarea în era Covid 19: Respect, corectitudine, concizie, adevăr, responsabilitate. Toate sunt vitale!

”La vremuri neobișnuite, măsuri neobișnuite!” așa aș începe aceste rânduri. COVID-19 ne va transforma pe toți, a și facut-o, dar încă nu s-au ales apele, la nivelul nostru, al reacțiilor umane. Avem tendința de a pune la îndoială și de a lua în derâdere orice regulă care ne scoate din zona de confort. Comentăm defavorabil orice decizie oficială, numai pentru a avea iluzia că ”am comentat”. Aruncăm în derizoriu orice noțiune. - Citeste articolul

Ce trebuie să știi înainte de a intra într-un proces de branding personal

Crezi în tine și în visul tău de a-ți crește propriile idei de afaceri, ți-ai definit profilul viitorului business, ai chiar și ceva mijloace financiare necesare oricărui început, oportunitățile par să defileze prin viața ta…și totuși, de unde ar trebui să începi, care ar fi primul pas concret? Dar următorul? Iată câteva sugestii privind succesiunea acestora. - Citeste articolul

Episod #5 Ce este brand-ul personal | Cui se adreseaza | Kit-uri, tehnici si strategii

O femeie antreprenor si un interviu extraordinar care vine in intampinarea intrebarilor voastre despre Brand Personal, cum sa devii un bun antreprenor, cui se adreseaza serviciile sau produsele tale, autenticitate si ce faci pentru a iti contura un business puternic. - Citeste articolul

Vrei sa devii antreprenor, dar nu te simti destul de pregatit? Programul “Rezist sa fiu antreprenor?!” s-ar putea sa fie potrivit pentru tine!

Orice antreprenor la inceput de drum, desi poate avea o experienta impresionanta in domeniul in care isi deschide afacerea, nu inseamna ca este si suficient de pregatit pentru a conduce singur o afacere. - Citeste articolul

Cum sa ai succes in afaceri. Afla mai multe de la o antreprenoare cu o experienta de peste 7 ani in antreprenoriat

De multa vreme exista numeroase femei care au reusit sa se remarce in cariera si care au ales sa porneasca pe un drum profesional singure. Sunt femei care la inceput le-a fost frica de esec, dar si femei curajoase care au riscat oricat pentru a ajunge cat mai sus si pentru a se bucura de succesul pe care si-l doreau. - Citeste articolul

Interviu - Femei de afaceri: Fondatoarele Programului de Antreprenoriat “Rezist sa fiu antreprenor?!” - Corina Stratulat, Alina Striinu si Cristina Norocel

Corina Stratulat (numerolog si speaker inspirational), Alina Striinu (CEO al Grupului de firme AS Group si consultant de business) si Cristina Norocel (fondator al agentiei MarketingFX Concept – consultanta de marketing si comunicare) sunt trei antreprenoare care au decis sa dezvolte impreuna un program dedicat tuturor femeilor care sunt la inceput de drum in business-ul lor. - Citeste articolul

Cum comunici cu publicul tau

Canalele folosite si modul in care comunici cu publicul tau influenteaza eficienta campaniilor de promovare si vanzare. Insa care e cel mai eficient mod in care comunici si iti promovezi afacerea? Cu siguranta ca pentru fiecare nisa sau afacere exista canale si abordari mai eficiente sau care nu aduc rezultatele sperate. Dar ce e mai potrivit pentru tine si pentru afacerea pe care o reprezinti? - Citeste articolul

Date de contact

Ne gasesti si aici

Cum platesc

Offline sau Online folosind un card bancar. Serviciile de plata online sunt efectuate prin MobilPay.

Image