Blog

Timp de citit: 1 minut (213 cuvinte)

Vestimentatia in brandul personal

Vestimentatia in brandul personal

Comunicarea mesajului prin imbracaminte are un puternic impact social, economic si, uneori, chiar politic.

Acest tip de comunicare este o conditie vitala in mediul de afaceri, fiind o parte importanta a identitatii vizuale a fiecarei persoane in parte.

Brandul personal este parte din identitatea noastra fiind un bun PR al propriei persoane.

Ceea ce purtam are un impact foarte mare in drumul nostru spre succes, iar felul in care ne prezentam poate fi cartea noastra de vizita.

Esti ceea ce porti

Imbracamintea si detaliile pot spune mai multe despre noi decat o facem noi in cuvinte si cu siguranta nu ne dorim ca mesajul sa fie unul eronat. Totodata hainele pe care le purtam ne pot oferi sau nu incredere in noi. Odata cu increderea in sine vine si modul in care suntem perceputi de catre cei din jur iar acest factor este unul definitoriu pentru mediul de business.

Imbracamintea poate exprima emotii, stari, poate chiar comunica cine esti si in ce crezi, care iti sunt valorile si principiile.

Imaginea este influentata de culori, modele, siluete, taieturi si materiale care simbolizeaza diferite stari si emotii.

Despre rolul vestimentatiei in Brandul Personal aflati mai multe in interviul avut cu Raluca Constantin, fashion designer si consultant de imagine. Interviul il puteti urmari mai jos:

1
Parteneriate strategice: ingredient in reteta succ...
Brandul si destinul omului

Postari Asemanatoare

Date de contact

Ne gasesti si aici

Cum platesc

Offline sau Online folosind un card bancar. Serviciile de plata online sunt efectuate prin MobilPay.

Image