Blog

Timp de citit: 4 minute (762 cuvinte)

Vacanta sau Brand Personal? Cum sa-ti mentii succesul

Vacanta sau Brand Personal? Cum sa-ti mentii succesul

Daca e iunie, e inceput de sezon al vacantelor. Satui de munca si responsabilitati, toti asteptam sa ne luam o pauza binemeritata, sa ne incarcam bateriile si sa ne bucuram de soare si calatorii. Este o perioada minunata, dar care uneori ne fura din elanul de a mai face lucrurile sa se intample. Spun asta pentru ca stiu ca sunt multi cei care cred ca brandurile personale sau afacerile pot intra si ele in vacanta odata cu instalarea sezonului estival. Dornici sa se elibereze de stres si sa isi traiasca vara de vis, oamenii tind sa isi reduca activitatea dramatic si sa se relaxeze mai mult decat e cazul. Totusi, este esential sa intelegem ca brandul personal nu ia vacanta.

Daca ma intrebi pe mine, vara este o perioada in care trebuie sa fii cel mai creativ si sa gasesti modalitati inspirate de a mentine legatura cu clientii si de a ramane in atentia oamenilor, care la randul lor sunt cu gandul in alta parte si, deci, atentia le este mai greu de captat.

Vacanta sau Brand Personal? Cum sa-ti mentii succesul

Ca sa iti dau o mana de ajutor, am pregatit pentru tine patru sfaturi prin care iti poti mentine conexiunea cu clientii si poti pastra atentia asupra brandului tau personal, chiar si in sezonul estival, fara sa consumi prea mult timp si energie.

1. Continua sa livrezi continut valoros pentru brandul tau personal in timpul vacantei de vara

Vara este momentul ideal pentru a-ti revizui strategia de continut si pentru a oferi informatii relevante si captivante pentru audienta ta. Daca esti pe plaja sau in expeditie pe munte, atunci sigur nu vei avea timp de scris ceva original. Ce poti face in acest caz? Creeaza si distribuie articole, ghiduri si sfaturi utile despre calatorii de vara, activitati recreative sau idei creative pentru petrecerea timpului liber. Asigura-te ca textele tale sunt bine documentate si trateaza teme de interes in sezonul estival, avand in acelasi timp legatura si cu domeniul tau de activitate. Adica, nu poti posta articole despre activitati de gradina daca esti stomatolog.

2. Utilizeaza puterea retelelor de socializare pentru a te conecta cu audienta ta

Nu lasa ca vacanta sa fie un obstacol in mentinerea legaturii cu clientii. Continua sa fii activ pe platformele de socializare si sa impartasesti experiente relevante si atractive, care sa mentina viu interesul oamenilor sau macar sa nu uite de tine. Foloseste etichete relevante, cum ar fi #brandpersonal #vara #vacanta si implica-ti comunitatea prin intrebari, sondaje sau concursuri. In plus, asigura-te ca profilurile tale de social media sunt optimizate pentru cuvantul cheie specific businessului tau - la mine, de exemplu, cuvantul cheie este brand personal - si utilizeaza link-uri catre site-ul tau pentru a-ti creste traficul si vizibilitatea online.

3. Colaboreaza cu influenceri sau parteneri din industrie pentru a-ti promova brandul personal in timpul verii

Exploreaza oportunitati de colaborare cu influenceri sau alte branduri din nisa ta in timpul sezonului estival. Identifica persoane sau companii care au o audienta similara si propune-le sa dezvoltati continut sau proiecte comune. Aceste parteneriate pot aduce expunere suplimentara si trafic catre site-ul tau, consolidandu-ti in acelasi timp autoritatea in domeniu si, deci, mentinandu-ti brandul personal la nivelul la care l-ai ridicat pana acum.

4. Organizeaza evenimente si webinarii tematice pentru a-ti implica audienta

Profita de timpul liber al oamenilor in vacanta si organizeaza evenimente online sau webinarii pe teme relevante pentru afacerea ta sau pentru brandul tau personal. Aceste sesiuni interactive pot include sesiuni de intrebari si raspunsuri, prezentari sau dezbateri despre subiecte interesante din industria in care activezi si pot fi realizate in mod distractiv, ca sa nu faca nota discordanta cu starea de euforie si relaxare care ii cuprinde pe oameni odata cu instalarea caniculei.

Si, daca ai de ales intre vacanta si brand personal, aminteste-ti ca le poti avea pe amandoua. Trebuie doar sa stii cum sa faci lucrurile repede, bine si creativ ca sa iti ramana timp si pentru tine si placerile tale.

Succes!

Pentru cei pregatiti sa-si duca afacerea la nivelul urmator, avem o veste buna!

Am pregatit servicii speciale, concepute pentru a accelera cresterea si a transforma modul in care operezi.
Acum este momentul sa-ti optimizezi afacerea si sa deblochezi noi oportunitati.
Vrei sa vezi despre ce este vorba? CLICK AICI
3

Date de contact

Ne gasesti si aici

Cum platesc

Offline sau Online folosind un card bancar. Serviciile de plata online sunt efectuate prin MobilPay.

Image
Solutionarea Online a Litigiilor
Solutionarea alternativa a litigiilor