Transforma-ti esecul intr-o oportunitate de Branding Personal
Una dintre cele mai acute frici de care sufera cei mai multi dintre noi este frica de esec. Poate si din cauza modului in care am fost educati, mai ales in scoli, unde ni se sublinia cu rosu ce am gresit, prea putin insistandu-se pe ce am facut bine. Nu e de mirare de ce esecul este vazut ca o piedica in calea succesului. In realitate, esecul poate fi insa o oportunitate valoroasa de a creste si de a dezvolta un brand personal autentic si rezilient. Bineinteles ca asta nu inseamna ca ar trebui sa esuezi intentionat ca sa iti creezi o oportunitate. Inseamna doar ca, atunci cand ceva nu ti-a iesit, in loc sa disperi, cel mai bun lucru pe care il ai de facut este sa cauti un mod prin care sa intorci lucrurile in favoarea ta.
Si, ca sa te ajut, iti listez cateva dintre cele mai la indemana lucruri pe care le ai de facut pentru a-ti transforma esecul intr-o oportunitate de Branding Personal, pe parcursul tau profesional.
1. Accepta si asuma-ti faptul ca ai esuat
Clipa in care ti-ai acceptat esecul este si clipa in care devii constient ca ceva n-a mers si trebuie schimbat. Analizeaza asadar ce decizii ai luat, in ce context, ce puteai face mai bine si n-ai facut, ce parteneri ai ales, ce ai anticipat corect si ce nu, ce ai supraestimat si unde ai alunecat in patima subestimarilor. Este o atitudine care, pe de o parte, iti permite sa inveti din greseli, dar care, pe de alta parte, iti si intareste caracterul si consolideaza autenticitatea brandului tau personal.