Rolul pozelor in Brandul Personal

Rolul pozelor in Brandul Personal

In ziua de astazi imaginea prin care iti reprezinti afacerea, o pui pe CV-ul tau sau ca poza de profil in retelele de socializare este foarte importanta. In social media ai circa 4-5 secunde pentru a face o prima impresie (si e de preferat sa fie una buna  ). Pentru a opri interlocutorul din a trece mai departe si a lua contact cu business-ul tau este necesara o imagine care sa transmita profesionalism, deschidere, incredere.

Ma bucura faptul ca din ce în ce mai multe persoane din mediul de afaceri romanesc realizeaza ca o imagine buna aduce doar avantaje afacerii lor.

Abia in ultimii ani a luat amploare cerinta pentru imaginile de branding personal bune, curate, profesionale, realizate de un profesionist. Dar, din pacate, vad inca multi antreprenori care nu realizeaza importanta acestora si se prezinta cu fotografii de la nunta sau de la botezul de acum X ani ori de pe la vreun eveniment la care au participat unde imaginea e aproape clara sau deloc, fundalul este unul total nepotrivit (vezi bradul de Craciun, Iepurașul de Paste luminat de beculete, un trunchi de copac etc.).

Ca sa fie de actualitate, fotografiile de business ar trebui schimbate
anual sau cel mult la 3 ani de zile.

Probabil te gandesti ca TU nu ai nevoie de o fotografie profesionala, dar iti pot spune ca TOATA lumea are nevoie de cel putin o fotografie profesionala indiferent ca ai un brand, o afacere sau esti angajat.

Iata cateva exemple de oameni care au nevoie de o imagine profesionista de brand personal: antreprenori, agenti imobiliari, avocati, notari, bloggeri, coach, directori corporate, stilisti, make-up artisti, actori, atleți, jurnalisti, persoane creative, autori, proprietari de afaceri, consultanti, modele, personal medical, fotografi, bucatari etc. TOATA LUMEA!

Gandeste-te la pozele de business ca atunci cand te gandesti la o prima intalnire cu o persoana de interes. Cum te-ai imbraca pentru a face o anumita impresie? Ce ai vrea sa transmiti astfel incat sa starnesti interesul interlocutorului?

Cu ce te ajuta o fotografie profesionala in business si branding personal:

  • Demonstrezi profesionalism si creezi credibilitate. Oamenii angajeaza oameni pe care ii cunosc, in care au încredere.
  • Sa comunici despre brand-ul tau, sa iti arati personalitatea si sa te diferentiezi de competitie. Oamenii fac afaceri cu oameni, nu cu firme!
  • Castigi increderea potentialilor tai clienti si prezinti un brand consistent pe masura ce iti dezvolti afacerea.

Despre rolul pozelor in Brandul Personal aflati mai multe in interviul avut cu Alina Botica, fotograf profesionist de portret si brand personal. Interviul il puteti urmari mai jos:

Daca ai inceput sa lucrezi la brandul tau personal, te felicit!

Ma bucur ca te-ai hotarat sa faci primii pasi catre ceea ce poti deveni tu, ca brand autentic si aliniat cu cine esti, cu adevarat, in interior. Eu am convingerea ca oricine are potentialul si instrumentele pentru a deveni cunoscut si apreciat pentru cine este si ce are de oferit.

Iti ofer GRATUIT ebook-ul Kitul de brand personal care te va ajuta sa iti clarifici despre ce vrei sa fie brand-ul tau personal si te va ajuta sa faci primii pasi in exprimarea acestuia.

Pentru orice intrebari te rog sa imi trimiti un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si iti voi raspunde cu mare drag!, Cristina Norocel, consultant in marketing si comunicare