Blog

Timp de citit: 2 minute (421 cuvinte)

NU facem vanzari directe in relatiile publice

NU facem vanzari directe in relatiile publice

Exista o mare confuzie cand vorbim de cine face vanzarea in procesul de promovare a unui brand, serviciu sau produs. Poate ca nu a fost facuta suficienta educatie in acest sens si diferenta intre marketing, PR si vanzari nu este evidenta.

Cu siguranta nu se fac vanzari directe in relatiile publice; specialistii in PR nu sunt oameni de vanzari. Problema pe care relatiile publice o rezolva este lipsa de constientizare si incredere, nu lipsa conversiei sau a veniturilor. Daca conversia reprezinta problema, remediati-o cu o pregatire mai buna a vanzarilor. Ajutam la constientizarea unui produs sau a unui serviciu care duce in cele din urma la o vanzare? Da. Ajutam sa construim increderea intr-un brand pentru a ingriji sau a usura procesul de vanzare? Da.

Impactul PR

Aceasta duce la urmatoarea intrebare: "Care este impactul relatiilor publice daca nu vindem lucruri?".

Folosim instrumente de marketing digital in relatiile publice pentru a evalua impactul cantitativ al activitatii PR. Ne uitam la afisari, vizitatori lunari unici, trafic pe site-uri, angajamente in mass-media sociala, prezentari de pe site-uri, cuvinte cheie de cautare organica - toate formele de date cantitative disponibile. Nu este nimic in neregula cu datele cantitative, mai ales daca doriti sa raspundeti la intrebarea "Ce s-a intamplat?".

Dar, nici o cantitate de date cantitative nu va raspunde la intrebarea calitativa "De ce?".

  • De ce a facut consumatorul o alegere specifica?
  • De ce a cumparat consumatorul doua produse si nu unul?
  • De ce ne-a sunat clientul? Sau de ce nu ne suna?
  • De ce prietenul nostru ne-a recomandat o companie?
  • De ce am deschis si citim un e-mail de la un expeditor pe care nu l-am recunoscut?

In cele din urma este foarte important sa intelegem comportamentul consumatorului nostru.

O campanie ampla de promovare include actiuni diverse, atat de marketing offline si online, PR si vanzari directe si masurarea rezultatelor este atat in clienti potentiali, cat si fidelizati.

Pentru cei pregatiti sa-si duca afacerea la nivelul urmator, avem o veste buna!

Am pregatit servicii speciale, concepute pentru a accelera cresterea si a transforma modul in care operezi.
Acum este momentul sa-ti optimizezi afacerea si sa deblochezi noi oportunitati.
Vrei sa vezi despre ce este vorba? CLICK AICI
2

Date de contact

Ne gasesti si aici

Cum platesc

Offline sau Online folosind un card bancar. Serviciile de plata online sunt efectuate prin MobilPay.

Image
Solutionarea Online a Litigiilor
Solutionarea alternativa a litigiilor