Do's and don'ts pentru promovarea unui salon de infrumusetare | S3E14
Ce facem atunci cand ne gandim la promovarea unui salon de infrumusetare? In episodul de astazi, vei afla tot ceea ce ai nevoie pentru a sti cum sa te diferentiezi pe piata extrem de populata a saloanelor de infrumusetare, dar si ce poti face concret pentru fidelizarea clientilor.
Stii care e cea mai usoara modalitate de a pierde un client? Sa ii creezi o asteptare "wow" in online, iar cand acesta iti calca pragul, sa ramana dezamagit. Si de ce s-ar putea intampla asta?
De cele mai multe ori, poti avea impresia ca odata ce clientul a intrat pe usa, nu mai ai nevoie de marketing: personalul poate este nepoliticos, programarea clientului nu a fost respectata, sau clientul nu s-a simtit "in centrul atentiei". Acum ca stii cat de usor iti poti pierde clientii, vino sa aflam impreuna cum imbunatatim promovarea unui salon de infrumusetare.
Un element primordial in cadrul salonului tau il reprezinta angajatii tai. De aceea, primul lucru cu care ar trebui sa incepi este instruirea personalului. Ce presupune asta? Angajatii tai ar trebui sa cunoasca, macar la nivel informational, toate serviciile oferite de salon si procedurile folosite.
Cunoscand acestea, la finalul prestarii propriului serviciu, acestia pot face up-sale, adica sa recomande si alte servicii care s-ar putea potrivi clientului. Clientul poate aprecia acest lucru, drept urmare, ai facut un prim pas care poate favoriza fidelizarea clientilor.
Acum ca ai invatat cum sa atragi clienti, cum faci sa te diferentiezi de celelalte saloane? Daca esti in situatia in care nu te poti diferentia prin pret sau serviciile oferite, atunci te poti diferentia prin experienta oferita clientului la tine in salon. Cel mai usor poti face asta printr-o serie de lucruri marunte care nu afecteaza mult bugetul de marketing, dar in schimb, fac o diferenta in experienta pe care o are clientul: un decor aparte, lumanari parfumate, crearea unui miros specific al salonului dumneavoastra, muzica ambientala oferirea de bauturi exotice (ex: ceaiuri din alte tari) sau limonada pe timp de vara.
Pentru a afla mai multe sfaturi utile despre promovarea unui salon de infrumusetare, nu ezita sa asculti acest podcast pana la capat.