De ce investitia in brandul personal este o investitie pe viata

De ce investitia in brandul personal este o investitie pe viata

De-a lungul experientei mele de trainer in construirea brandului personal, am intalnit deseori oameni care nu erau pregatiti sa investeasca timp sau bani in constructia brandului lor personal, desi asta le-ar fi solutionat rapid multe probleme.  Si nu pentru ca bugetul nu le-ar fi permis, ci mai degraba pentru ca nu se simteau pe deplin convinsi ca investitia merita si este chiar necesara.

Am scris si voi mai scrie multe despre brandul personal, pana in clipa in care oamenii vor ajunge sa realizeze ca a avea un brand personal bine conturat inseamna a avea control deplin asupra carierei tale si a dezvolta constant noi oportunitati de business. Brandul personal este cel mai bun mod de a ajunge sa fii cunoscut in domeniul in care activezi si sa iti confirmi valoarea – inclusiv in plan personal.

Ceea ce multi inca nu au inteles este faptul ca, atat timp cat au un cont activ de Facebook, Instagram sau LinkedIn, sunt deja vizibili online si au un brand personal. Doar ca nu unul bine construit, ci unul realizat pe bajbaite si lipsit de coerenta sau claritate.

Sa investesti in constructia de brand personal inseamna sa investesti intr-o strategie care te transfera mai sus de nivelul la care postezi articole preluate de la cei pe care ii admiri sau pui poze din vacante sau din restaurantele in care tocmai ai un pranz pe cinste. Sa investesti in brandul personal inseamna sa iti aduci un beneficiu de imagine care sa iti atraga si o lista lunga de alte beneficii adiacente. 

Asa ca, daca ai cel mai mic dubiu privind necesitatea de a investi in brandul tau personal, ai in vedere aceste cinci ponturi care te vor ajuta sa intelegi de ce este important sa investesti in brandul tau personal:

1. Te ajuta sa iti dai seama cine esti cu adevarat si ce te defineste:

Acorda timp sa intelegi care sunt caracteristicile tale, ce perspectiva ai asupra vietii, cum te raportezi la ceilalti sau la viata profesionala, ce iti place, ce-ti displace etc. Cand ai inteles ce te defineste, decide ce anume din intregul care te compune ai reusit sa scoti la vedere in fata lumii, astfel incat ceilalti sa isi formeze despre tine o parere compatibila cu ceea ce esti tu de fapt. Daca observi ca perceptia celorlalti n-are nicio legatura cu cine esti tu cu adevarat, atunci sigur ai nevoie de aceasta investitie.

2. Oamenii stiu cat de bine pregatit(a) esti in domeniul tau?

Daca vrei sa te afirmi ca specialist in domeniu, e important sa fii prezent in fata celorlalti cu sfaturi si opinii pertinente. Daca traiesti cu impresia ca altii mai slab pregatiti decat tine sunt perceputi mai bine decat tine in ciuda mediocritatii lor, atunci probabil trebuie sa te hotarasti sa investesti in brandul personal. Este singurul motiv pentru care tu nu esti in top cei mai buni specialisti in domeniu. 

3. Este de la sine inteles ca felul in care te prezinti online este si felul in care te percep ceilalti.

Asa ca daca ai postari din an in Paste, stai deoparte si mai dai ici, colo cate un like nu inseamna ca nu ai un brand personal. Inseamna doar ca brandul tau personal este defectuos creat, nu ai investit in el si nu iti aduce inca niciun beneficiu – nici de imagine la nivel social, nici de specialist la nivel profesional.

4. Iti redobandesti increderea in sine:

Multi suntem cei care suferim de o stima de sine scazuta. Un brand personal construit in mod profesionist poate fi antidotul perfect pentru rezolvarea acestei probleme. Omul cu stima de sine scazuta are nevoie de validare, de recunoastere a calitatilor sale si de apreciere. Si ce alt mod este mai eficient in dobandirea tuturor acestor lucruri care sa refaca stima de sine daca nu investitia in propria imagine si autopromovare?

5. Investitia este pe viata:

Sa platesti un curs de brand personal inseamna sa investesti pentru obtinerea unor informatii care iti vor fi de folos pentru totdeauna. Din momentul in care vei afla etapele, strategia si secretele crearii unui brand personal de succes, vei putea sa te reinventezi de fiecare data si vei sti mereu cum sa ramai in prim-plan atat cat vei dori. Care sunt lucrurile pe care le mai poti trece pe lista investitiilor pe  termen asa lung?

Daca ai inceput sa lucrezi la brandul tau personal, te felicit!

Ma bucur ca te-ai hotarat sa faci primii pasi catre ceea ce poti deveni tu, ca brand autentic si aliniat cu cine esti, cu adevarat, in interior. Eu am convingerea ca oricine are potentialul si instrumentele pentru a deveni cunoscut si apreciat pentru cine este si ce are de oferit.

Iti ofer GRATUIT ebook-ul Kitul de brand personal care te va ajuta sa iti clarifici despre ce vrei sa fie brand-ul tau personal si te va ajuta sa faci primii pasi in exprimarea acestuia.

Pentru orice intrebari te rog sa imi trimiti un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si iti voi raspunde cu mare drag!, Cristina Norocel, consultant in marketing si comunicare

Daca ai inceput sa lucrezi la brandul tau personal, te felicit!

Ma bucur ca te-ai hotarat sa faci primii pasi catre ceea ce poti deveni tu, ca brand autentic si aliniat cu cine esti, cu adevarat, in interior. Eu am convingerea ca oricine are potentialul si instrumentele pentru a deveni cunoscut si apreciat pentru cine este si ce are de oferit.

Iti ofer GRATUIT ebook-ul Kitul de brand personal care te va ajuta sa iti clarifici despre ce vrei sa fie brand-ul tau personal si te va ajuta sa faci primii pasi in exprimarea acestuia.

Pentru orice intrebari te rog sa imi trimiti un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si iti voi raspunde cu mare drag!, Cristina Norocel, consultant in marketing si comunicare