Cum te poate ajuta sablonul sa iti construiesti un brand unic si original

Cum te poate ajuta sablonul sa iti construiesti un brand unic si original

Cand vorbim despre sabloane, suntem tentati sa dam adesea un sens peiorativ acestui termen si asta din pricina faptului ca multa lume vede in sablon o lipsa de originalitate, un mod de a fi la fel cu ceilalti si de a ramane sufocat in platitudine si uniformizare.

Contrar acestei pareri generale, sablonul este insa cheia catre recognoscibil si – greu de crezut, nu? – catre unicitate. Un exemplu la indemana este regina Angliei si celebrul ei stil vestimentar. Desi sunt variatiuni pe aceeasi tema, hainele reginei respecta un tipar anume, un sablon - dar este un tipar asumat si atribuit in exclusivitate ei, care ii confera întreaga unicitate de care se bucura de zeci de ani si pe care intreg mapamondul i-o recunoaste.

Acest exemplu este poate cel mai potrivit sa demonstreze cat de importanta este utilizarea sablonului in constructia si consolidarea unui brand personal unic si original.

Dar sa vedem cum contribuie sablonul la unicitate si ce beneficii aduce el.

1. Sablonul trimite mereu catre tine

Foloseste un sablon care sa te reprezinte si ramai consecvent fata de el. Pune-l pe orice, de la cartile de vizita, la newsletter sau la coperta de la Facebook. Sablonul va genera interes, echilibru si vor ajuta oamenii sa te asocieze vizual cu el – sau pe el cu tine. Prin sablon, vei ajunge mult mai usor la cei pe care ii vizezi.

2. Sustine mesajul pe care urmaresti sa il transmiti

Stim de pilda ca in comunicare culoarea joaca un rol insemnat, dar, oricat de surprinzator ar parea asta, sablonul transmite mesajul si mai bine catre receptorul vizat pentru ca el vorbeste despre personalitatea ta si a afacerii pe care o desfasori. Sablonul ales de tine poate exprima cu usurinta eleganta, distinctie, deschidere, sobrietate, conformism sau nonconformism si asa mai departe. Designul ales pentru sablonul pe care il vei folosi in brand te va comunica mai bine decat o mie de cuvinte.

3. Consolideaza brandul prin consistenta si elemente recognoscibile

Adesea, sabloanele incorporeaza un element dintr-un logo sau un element de design al brandului tau personal. Acest lucru ajuta la construirea consistentei, ceea ce este intotdeauna un lucru bun. Prin utilizarea unui model care este unic pentru afacerea ta, contribui la crearea unei mai bune si mai usoare recunoasteri a marcii.

4. Confera versatilitate si varietate

Sigur te intrebi cum e posibil ca un sablon sa confere varietate. Ei bine, atunci cand lucrezi cu o identitate de brand limitata de un sablon, esti stimulat sa accepti provocarea de a face lucrurile sa para diferite. In felul acesta, vei genera mereu idei noi pe care le vei incadra in tipare deja cunoscute, pastrandu-le in umbrela ta de brand sub care noutatea isi va gasi mereu un loc.

Acum ca ai citit aceste argumente, cel mai probabil ti-ai schimbat opinia despre sablon si stiu ca data viitoare cand vei mai auzi cuvantul, vei fi constient de faptul ca sensul sau este departe de banalitate, plictiseala si lipsa de imaginatie. Gandeste-te deci la cum va arata sablonul brandului tau personal daca vrei sa te faci remarcat!

Succes!

Daca ai inceput sa lucrezi la brandul tau personal, te felicit!

Ma bucur ca te-ai hotarat sa faci primii pasi catre ceea ce poti deveni tu, ca brand autentic si aliniat cu cine esti, cu adevarat, in interior. Eu am convingerea ca oricine are potentialul si instrumentele pentru a deveni cunoscut si apreciat pentru cine este si ce are de oferit.

Iti ofer GRATUIT ebook-ul Kitul de brand personal care te va ajuta sa iti clarifici despre ce vrei sa fie brand-ul tau personal si te va ajuta sa faci primii pasi in exprimarea acestuia.

Pentru orice intrebari te rog sa imi trimiti un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si iti voi raspunde cu mare drag!, Cristina Norocel, consultant in marketing si comunicare

Daca ai inceput sa lucrezi la brandul tau personal, te felicit!

Ma bucur ca te-ai hotarat sa faci primii pasi catre ceea ce poti deveni tu, ca brand autentic si aliniat cu cine esti, cu adevarat, in interior. Eu am convingerea ca oricine are potentialul si instrumentele pentru a deveni cunoscut si apreciat pentru cine este si ce are de oferit.

Iti ofer GRATUIT ebook-ul Kitul de brand personal care te va ajuta sa iti clarifici despre ce vrei sa fie brand-ul tau personal si te va ajuta sa faci primii pasi in exprimarea acestuia.

Pentru orice intrebari te rog sa imi trimiti un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si iti voi raspunde cu mare drag!, Cristina Norocel, consultant in marketing si comunicare