Cum sa dezvolti o cultura a inovatiei care promoveaza brandul personal al angajatilor
In era digitala de astazi, sa te mentii mereu in top este o provocare mai mare decat a fost vreodata. Sa nu tii pasul cu ritmul si tendintele lumii actuale inseamna sa alegi cu buna stiinta sa dispari de pe piata. Ne convine sau nu, astazi cheia succesului nu mai e o reteta de business care se aplica pe termen lung. Azi, cheia succesului in afaceri este reprezentata de inovatie si brand personal. Doar acele organizatii care reusesc sa se adapteze rapid la noile tendinte si sa creeze produse sau servicii noi si inovatoare sunt cele care raman competitive si prospere in vremurile pe care le traim.
Ce inseamna toate astea? Inseamna ca organizatiile au nevoie sa fie suficient de abile, cat sa dezvolte o cultura a inovatiei. Altfel spus, ele trebuie sa puna accent pe creativitate, sa gaseasca mereu solutii de a ramane in top si de a produce schimbari favorabile ori de cate ori este necesar. Dezvoltarea unei culturi a inovatiei mai inseamna insa si promovarea brandului personal al angajatilor. Desi asistam la o afirmare a inteligentei artificiale, care pare sa concureze puternic umanitatea si sa compromita multe joburi, resursa umana ramane inca un factor important in orice organizatie si trebuie tratata ca atare.
Pentru a veni in sprijinul celor care inteleg fenomenul despre care vorbesc si vor sa isi continue ascensiunea pe drumul pe care l-au inceput, las mai jos cateva idei despre cum se poate dezvolta o cultura a inovatiei care sa promoveze brandul personal al angajatilor.
Iata, asadar, ce poti face in acest sens: