Comunicarea in era Covid 19: Respect, corectitudine, concizie, adevar, responsabilitate. Toate sunt vitale!
COVID-19 ne va transforma pe toti, a si facut-o, dar inca nu s-au ales apele, la nivelul nostru, al reactiilor umane. Avem tendinta de a pune la indoiala si de a lua in deradere orice regula care ne scoate din zona de confort. Comentam defavorabil orice decizie oficiala, numai pentru a avea iluzia ca "am comentat". Aruncam in derizoriu orice notiune.
Acum, mai mult decat oricand, este nevoie sa facem o schimbare de mindset. Insist asupra acestui aspect, pentru ca, se stie, singura constanta este schimbarea, vazuta ca proces continuu. Este esential sa intelegem importanta schimbarilor de mentalitate si sa punem accentul pe dezvoltarea unei comunicari transparente si usor de inteles de catre toate partile implicate. Abordarea corecta a spiritului antreprenorial, vazut ca un ansamblu de factori cheie, poate sa faca diferenta daca intelegem importanta comunicarii, atat in interiorul firmei, intre angajati, cat si la exterior, in relatia pe care antreprenorul trebuie sa o aiba cu mediul online.
Traversam o perioada extrem de sensibila cand "exterior" a devenit echivalent cu "online". Realitatea sociala a momentului face ca alaturarea celor doi termeni, "exterior" si "online", sa devina un element cotidian.
Schimbarea de mindset in comunicare, la nivel antreprenorial, este esenta momentului.