Pentru cei pregatiti sa-si duca afacerea la nivelul urmator, avem o veste buna!
Acum este momentul sa-ti optimizezi afacerea si sa deblochezi noi oportunitati.
Vrei sa vezi despre ce este vorba? CLICK AICI
Construirea, cresterea si mentinerea unui brand personal de succes nu este ceva atat de costisitor pe cat ar crede unii. Dimpotriva, sunt cateva aspecte care nu presupun nicio investitie financiara sau una extrem de redusa. Cum este, de pilda, blogul.
Pe cat de putin costa, pe atat este insa de eficient un blog, pentru ca el este un instrument cu ajutorul caruia faci cel mai usor diferenta dintre tine si alti experti in domeniul tau - altfel spus, intre tine si principalii tai competitori.
Blogul este calea cea mai simpla prin care oamenii ajung la tine si pot sa inteleaga rapid cat de bine pregatit esti, astfel incat sa te recomande si altora si sa se raporteze la tine ca la un brand in domeniul tau de activitate.
Daca intelegi nevoia de a scrie pe blog pentru clientii tai, vrei sa scrii dar nu stii de unde sa incepi si cum sa continui, iata care sunt cei mai importanti cinci pasi pe care ai nevoie sa ii urmezi.
Este foarte important sa constientizezi cine sunt oamenii la care vrei sa ajunga mesajele tale. Mai important este chiar sa incerci sa treci de la nisa, la micro-nisa, astfel incat sa ai garantia ca formezi in jurul tau o comunitate de oameni cu adevarat interesati de businessul tau. Aprecierea acestora va valora pentru brandul tau mai mult decat daca ai avea o comunitate puternica din punct de vedere numeric, dar formata dintr-o lume pestrita, mai mult sau mai putin interesata de ce ai tu de oferit.
Conteaza enorm sa nu scrii in reprize, o saptamana cinci articole si alte doua, nimic. Ca sa mentii publicul vizat alaturi de tine, este aproape vital sa fii prezent cu regularitate in atentia acestuia. Ca sa respecti o frecventa clara, poti decide in functie de timpul de care dispui sa postezi trei articole mai mici sau unul mare, aproape exhaustiv, pe luna. Dar tine-te de blog si respecta frecventa stabilita!
De mare ajutor pentru tine ar fi sa ai un fisier sau o agenda in care sa notezi toate ideile de subiecte pe care sa le dezbati pe blogul tau, asa cum iti vin si exact in momentul in care iti vin in minte. In felul acesta, te asiguri ca nu ramai niciodata in pana de subiecte.
E mult pana incepi. Ulterior, lucrurile vor decurge aproape natural. Daca n-ai nicio idee, gandeste-te la care este cea mai frecventa problema cu care se confrunta publicul pe care il vizezi si incepi cu ea. Dupa ce ai identificat-o, ia-o la puricat si analizeaz-o pe toate caile. Nu uita ca articolul tau nu trebuie sa arate doar cu degetul spre problema, ci si sa identifice solutia. Ofera solutii facile pentru cei care te urmaresc.
Ca sa tii oamenii "agatati" conteaza enorm sa lansezi o intrebare sau sa inchei cu un mesaj care invita la dezbatere. Incearca de fiecare data sa folosesti in încheierea articolelor tale ceea ce specialistii numesc Call-to-Action (apel la actiune). Este calea cea mai buna de a obtine feedback de la cititorii blogului tau, dar si un mod de a creste vizibilitatea acestuia.
Si aminteste-ti ca cel mai mult conteaza sa nu amani. Din niciun motiv. Fiecare zi in care nu incepi sa scrii este o zi in plus care te tine departe de succesul pe care il meriti.
Succes!