Blog

Timp de citit: 6 minute (1226 cuvinte)

Ce sa faci ca sa tii pasul cu trendurile in marketing si brand personal in 2024

Ce sa faci ca sa tii pasul cu trendurile in marketing si brand personal in 2024

Ne place sau nu, digitalizarea a patruns in vietile noastre si ne-a schimbat complet modul de interactiune. Ca vorbim de Facebook, de TikTok, de Instagram, de LinkedIn sau orice alta retea sociala, se cuvine sa avem in vedere faptul ca toate aceste platforme sunt nici mai mult, nici mai putin decat niste excelente spatii de interactiune si de intalnire a brandurilor cu publicul tinta.

In cazul in care va intereseaza sa aflati detalii despre numarul de oameni si varstele acestora pe diverse platforme de socializare, va recomand statista.com sau datareportal.com. Ce vreau eu sa va spun pe scurt este ca oamenii sunt tot mai prezenti pe retelele de socializare si tind sa aiba si anumite comportamente mai evidente, ceea ce va aduce obligatoriu cateva schimbari in privinta trendurilor in marketing si brand personal, atat in viitorul mai indepartat, cat si in anul de care nu ne mai desparte decat cateva zile.

Pentru ca vorbim de socializare, vorbim implicit de oameni. S-a observat ca, in cursul anului 2023, comportamentul oamenilor pe internet se caracterizeaza printr-o tendinta pregnanta de a se aduna in grupuri de interes. De ce? Pentru ca acolo se simt inainte de toate auziti si intelesi si simt ca gasesc punctual raspunsul la intrebarile care ii framanta si solutii punctuale pentru nevoile si problemele cu care se confrunta. Aceasta tendinta va face ca oamenii sa treaca putin dincolo de brand si sa se indrepte spre zona in care li se ofera empatie, in acele arii in care umanitatea e pusa la loc de cinste.

Acest fenomen va obliga brandurile, personale sau de companie, sa se muleze pe noile tendinte ale celor pe care ii vizeaza si sa inteleaga ca, dincolo de imagine si logo, au de scos in fata oamenii. Iar oamenii pe care ii scot in fata ar trebui sa inteleaga ca e nevoie sa vorbeasca pe limba celor la care isi trimit mesajele.

Cum sa ramai in atentia publicului tau si in 2024

Prin urmare, daca urmaresti sa ramai in atentia publicului tau si in 2024, iata care sunt principalele 5 lucruri pe care sa le faci pentru a ramane conectat la publicul tau si a fi in trend si in 2024:

#1. Creeaza o comunitate activa

Poate fi vorba despre un grup de Facebook sau o alta comunitate pe o alta retea pe care stii ca iti gasesti targetul. Conteaza insa sa ramai conectat acolo si sa iti mentii publicul activ prin informatii si oferte care sa raspunda 100% asteptarilor si nevoilor acestuia. Este unul dintre modurile sigure prin care poti creste loialitatea fata de brand prin construirea de relatii de durata cu oamenii din spatele logo-ului.

#2. Ia in calcul mesageria privata

WhatsApp si Telegram sunt numai doua exemple care iti pot fi de folos. Exista deja tendinta oamenilor de a isi lua informatiile din grupuri pe care le considera mai restranse, deci mai intime, si mult mai concentrate pe acelasi gen de probleme. Aceste canale sunt noi si reprezinta o provocare pentru multi antreprenori si marketeri, dar au mari sanse sa faca diferenta in 2024.

#3. Axeaza-te pe postari in story decat in newsfeed

De ce te indemn sa procedezi astfel? Pentru ca, asa cum in copywriting exista acel sentiment de urgenta pe care ar trebui sa il creezi ca sa ii dai omului sentimentul ca pierde daca nu ia atitudine acum, si prin postarea in story creezi sentimentul de scarcity. Se stie ca story-urile dispar dupa o perioada ceea ce face ca oamenii sa nu mai amane momentul pana la care sa ajunga la tine.

#4. Pune subtitrari la materialele video

Cum oamenii sunt mereu in miscare, la sedinte sau alte intalniri plictisitoare, uneori vor sa urmareasca materiale video, dar fie nu au castile la ei, fie nu se afla in cel mai potrivit context de a le folosi. Astfel, ei urmaresc acele materiale care le permit sa si citeasca. Deci, ca sa fii accesat oricand, tine cont si de acest aspect cand postezi video.

#5. Posteaza continut de calitate

Bineinteles ca ramane valabil faptul ca tipul de content pe care il livrezi trebuie sa fie de calitate si sa tinteasca 100% avatarul tau de client, pe care in continuare trebuie sa-l cunosti ca pe tine insuti, si bineinteles ca in continuare va trebui sa iti faci reclame platite ca sa te asiguri ca iesi in fata. Doar ca ceea ce va fi in avantajul tau sa faci diferit este sa gasesti o cale de a comunica de la om la om, mai mult decat de la brand la om.

Succes!

Daca ai inceput sa lucrezi la brandul tau personal, te felicit!

Ma bucur ca te-ai hotarat sa faci primii pasi catre ceea ce poti deveni tu, ca brand autentic si aliniat cu cine esti, cu adevarat, in interior. Eu am convingerea ca oricine are potentialul si instrumentele pentru a deveni cunoscut si apreciat pentru cine este si ce are de oferit.

Iti ofer GRATUIT ebook-ul Kitul de brand personal care te va ajuta sa iti clarifici despre ce vrei sa fie brand-ul tau personal si te va ajuta sa faci primii pasi in exprimarea acestuia.

Pentru orice intrebari te rog sa imi trimiti un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si iti voi raspunde cu mare drag!, Cristina Norocel, consultant in marketing si comunicare

Daca ai inceput sa lucrezi la brandul tau personal, te felicit!

Ma bucur ca te-ai hotarat sa faci primii pasi catre ceea ce poti deveni tu, ca brand autentic si aliniat cu cine esti, cu adevarat, in interior. Eu am convingerea ca oricine are potentialul si instrumentele pentru a deveni cunoscut si apreciat pentru cine este si ce are de oferit.

Iti ofer GRATUIT ebook-ul Kitul de brand personal care te va ajuta sa iti clarifici despre ce vrei sa fie brand-ul tau personal si te va ajuta sa faci primii pasi in exprimarea acestuia.

Pentru orice intrebari te rog sa imi trimiti un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si iti voi raspunde cu mare drag!, Cristina Norocel, consultant in marketing si comunicare

1

Date de contact

Ne gasesti si aici

Cum platesc

Offline sau Online folosind un card bancar. Serviciile de plata online sunt efectuate prin MobilPay.

Image
Solutionarea Online a Litigiilor
Solutionarea alternativa a litigiilor