Calitati esentiale ale unui brand ambassador de succes | S3E002
Ai fost vreodata curios sa descoperi care sunt principalele calitati esentiale ale unui brand ambassador?
Laura Dragomir, trainer pe comunicarea in business, consultant in comunicare si mentor, are in portofoliu proiecte precum cel de media training, unde ajuta oamenii care apar la televiziune sau in presa sa-si construiasca mesajele, sa comunice eficient in procesul de business, de vanzare si sa-si construiasca brandul personal. Cu toate acestea, ea se numeste simplu si onest, strateg in comunicare.
Care sunt principalele calitati esentiale ale unui brand ambassador?
Din perspectiva Laurei, un brand ambassador trebuie sa fie capabil in primul rand sa comunice cu usurinta valorile brandului, sa stie sa cunoasca brandul dincolo de aparenta. Cele mai importante intrebari la care trebuie sa-ti raspunzi inainte de a ocupa aceasta functie sunt: stiu ce se intampla in "interiorul brandului", stiu de ce se intampla anumite lucruri si care este rolul lor, precum si care este impactul acestora asupra consumatorilor, cum procedeaza brandul in anumite situatii si cui se adreseaza.