Atentia consumatorilor este fragmentata si competitia e acerba, insa un lucru ramane clar: nu trebuie sa faci totul singur. De fapt, uneori, cea mai buna cale de a creste este sa te alaturi altcuiva care merge in aceeasi directie ca tine. Ce inseamna un parteneriat de brand reusit? Un parteneriat bun nu este doar o colaborare punctuala, ci o aliniere autentica de valori, public si obiective. Este despre cum doua branduri (chiar din nise diferite!) se pot completa reciproc, aducand valoare ambelor comunitati si creand impreun...
Sarbatorile vin cu emotie, dar si cu o mare capcana de comunicare: mesaje generice, urari trase la indigo si promotii care suna a "trebuie sa vand ceva, orice". Stim cu totii postarile cu oua colorate si urarile de „Lumina in suflet", dar stim si cat de usor se pierd aceste mesaje in multimea de continut repetitiv. Cum comunici de Paste fara clisee sau promotii fortate Asadar, cum comunici de Paste intr-un mod care ramane in mintea (si inima) publicului tau? 1. Intelege ce inseamna Pastele pentru publicul tau Inainte de...
Luna martie este o oportunitate perfecta pentru branduri de a celebra femeile prin campanii creative si emotionante. De-a lungul anilor, multe companii au reusit sa creeze strategii memorabile care pun in valoare puterea, frumusetea si impactul femeilor in societate. Cele mai simpatice campanii de marketing dedicate lunii martie Iata cateva dintre cele mai simpatice campanii dedicate lunii martie: 1. Dove – #RealBeauty Dove este cunoscut pentru campaniile sale care promoveaza frumusetea autentica. In luna martie, brand...