Brand personal sau brand de companie?

Brand personal sau brand de companie?

E o intrebare pe care am vazut ca tot mai multi antreprenori sau viitori antreprenori si-o pun. Sa-mi dezvolt brandul personal sau sa-mi dezvolt brandul companiei? Este o intrebare la care se raspunde destul de greu daca nu esti dispus sa le dezvolti pe amandoua in egala masura.

Pentru inceput, trebuie sa stim sa facem diferenta intre brandingul personal și cel profesional. Brandigul personal se refera la acele atuuri personale care te diferentiaza si te scot din anonimat. Cel mai adesea este un exercitiu de imagine, dar fara un fond bine argumentat (cunostinte, abilitati, experienta, capabilitati) imaginea este greu de sustinut.

Brandingul profesional sau de companie reprezinta un cumul al perceptiilor despre brand pe care il au audientele carora te adresezi. Imaginea brandului trebuie sa reflecte identitatea de brand (logo, slogan, pozitionare) si esenta brandului (care este menirea lui). Brandul de business este unul din cele mai important active de business al unei companii.

In business-ul de azi si mai ales pentru business-urile antreprenoriale, brandingul personal (al ownerului sau al echipei de management) reprezinta un motor pentru cresterea brandului de companie. Oamenii vor sa cunoasca si sa faca afaceri cu oameni si nimeni nu mai poate sta in umbra sau ascuns.

Despre brandul personal si brandul de companie aflati mai multe in interviul avut cu Mirela Pascu, consultant de business. Interviul il puteti urmari mai jos:

Daca ai inceput sa lucrezi la brandul tau personal, te felicit!

Ma bucur ca te-ai hotarat sa faci primii pasi catre ceea ce poti deveni tu, ca brand autentic si aliniat cu cine esti, cu adevarat, in interior. Eu am convingerea ca oricine are potentialul si instrumentele pentru a deveni cunoscut si apreciat pentru cine este si ce are de oferit.

Iti ofer GRATUIT ebook-ul Kitul de brand personal care te va ajuta sa iti clarifici despre ce vrei sa fie brand-ul tau personal si te va ajuta sa faci primii pasi in exprimarea acestuia.

Pentru orice intrebari te rog sa imi trimiti un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si iti voi raspunde cu mare drag!, Cristina Norocel, consultant in marketing si comunicare