Blog

Timp de citit: 3 minute (628 cuvinte)

Back to Business - Cum sa abordezi campaniile de toamna daca esti antreprenor sau lucrezi la brandul tau personal

Back to Business - Cum sa abordezi campaniile de toamna daca esti antreprenor sau lucrezi la brandul tau personal

Desi unii mai sunt inca in vacanta, oficial vara s-a incheiat. E momentul sa ne intoarcem la treaba si sa ne mobilizam cat mai repede ca sa fim eficienti. De altfel, toamna este un moment care nici nu iti permite sa mai pierzi vremea pentru ca este in sine un sezon aglomerat pentru mai toate companiile. Implicit, este si sezonul resuscitarii brandului personal.

La case mai mari, ca sa ma exprim asa, incep deja pregatirile pentru a profita la maxim de aceasta perioada. Unii initiaza campania Back to School (care e deja in derulare), altii, Festivalul Recoltei, Halloween, Black Friday si asa mai departe. Daca esti antreprenor de putin timp si nu ai obisnuinta derularii de campanii, dar ai vrea sa totusi initiezi una, iata cateva sugestii care te-ar putea ajuta:

1. Planifica in detaliu - pentru orice campanie de marketing, planificarea este cheia succesului. Poti incepe prin a-ti stabili cateva obiective clare pentru aceasta perioada. Ca e vorba de cresterea vanzarilor, ca vrei sa generezi leads sau sa-ti consolidezi brandul, fa cumva si stabileste-ti exact ce doresti sa obtii.

2. Analizeaza-ti publicul tinta - pentru ca o campanie sa aiba efectul scontat, este esential sa stii cui i-o adresezi. Nu poti sa faci campanie Back to School pentru oamenii care nu au copii, de exemplu. Identifica preferintele, comportamentele si nevoile clientilor tai pentru a dezvolta mesaje personalizate si strategii de marketing adaptate. Altfel faci campania degeaba.

3. Vezi cum stai cu prezenta online - e deja cliseu sa tot spui ca traim in era digitala si ca prezenta masiva in online e cruciala, dar eu o spun totusi asa, ca reminder. Daca ai un site, vezi cat de bine este el optimizat SEO, iar daca ai conturi pe retelele sociale, asigura-te ca sunt mereu active si ca paginile respective n-au murit. Marketingul pe retelele sociale si E-mail marketingul te pot ajuta sa iti atingi mult mai eficient publicul si sa ai un brand personal actual si bine pozitionat.

4. Creeaza continut atractiv - spun cu fiecare prilej pe care il am ca furnizarea de continut valoros este ca ploaia in desert pentru un brand personal. Daca nu stii ce sa scrii, nu face din asta un motiv de a-ti ingropa afacerea sau brandul personal. In zilele in care te paraseste inspiratia, poti pur si simplu sa-i dai Share unui articol si ai rezolvat problema - el te poate ajuta sa atragi atentia si sa construiesti increderea oamenilor in brandul tau.

5. Monitorizeaza constant si adapteaza din mers - campaniile care functioneaza sunt urmarite atent. Nu stii din capul locului cum reactioneaza oamenii la ele, asa ca, daca vrei sa fii sigur ca ai facut ce trebuia, e bine sa urmaresti reactiile si sa incerci sa testezi ce altceva merge in locul a ceva ce nu a mers.

Concluzie:

Daca inainte lumea spunea ca toamna se numara bobocii, acum putem spune ca toamna e sezonul campaniilor. Aduna-ti fortele, lasa relaxarea in urma si mobilizeaza-te pentru urmatoarea etapa din viata businessului pe care il desfasori si a brandului tau personal. Imediat trec cele trei luni si intri intr-o noua faza de vacanta. Fa deci treaba cat e lumea pe faza!

Pentru cei pregatiti sa-si duca afacerea la nivelul urmator, avem o veste buna!

Am pregatit servicii speciale, concepute pentru a accelera cresterea si a transforma modul in care operezi.
Acum este momentul sa-ti optimizezi afacerea si sa deblochezi noi oportunitati.
Vrei sa vezi despre ce este vorba? CLICK AICI
1

Date de contact

Ne gasesti si aici

Cum platesc

Offline sau Online folosind un card bancar. Serviciile de plata online sunt efectuate prin MobilPay.

Image
Solutionarea Online a Litigiilor
Solutionarea alternativa a litigiilor