„Click aici." „Vezi mai mult." „Descarca acum." Daca ai un business, sigur le-ai folosit. Si daca faci marketing, probabil le-ai si testat. Dar in lumea actuala, in care atentia e valuta forte, aceste CTA-uri (Call to Action) incep sa-si piarda din putere. Nu pentru ca sunt gresite, ci pentru ca nu sunt suficiente. Publicul e mai informat, mai grabit si mai sceptic, a cere „o actiune" nu mai convinge. Trebuie sa oferi „un rezultat clar". Asa apare conceptul de CTO – Call to Outcome. Ce este un CTO? Un CTO (Call to Outcome) n...
Articol de Cristina Norocel, Founder MarketingFX Concept și Co-Founder Marketing Plus Performance Colaborarea dintre o agentie de marketing si comunicare si o companie ar trebui sa fie un parteneriat strategic, bazat pe obiective clare, comunicare eficienta si asteptari bine definite. De prea multe ori, aceasta relatie poate deveni tensionata din cauza lipsei de transparenta, a unor obiective neclare sau a unor asteptari nerealiste. Din perspectiva unui detinator de agentie de marketing si comunicare, vreau sa explic cum ar ...
Intr-un peisaj de business in continua schimbare, strategia de marketing si branding personal sunt esentiale pentru succes. Cristina Norocel, consultant in branding personal si strategie de marketing, cu peste 10 ani de experienta in marketing si PR, a fost invitata la Canal 33 Romania, in cadrul emisiunii Jurnalul Zilei, pentru a discuta despre aceste aspecte esentiale. Ce inseamna o strategie clara si bine conturata? Cum pot femeile sa-si lase amprenta in marketing si antreprenoriat? Acestea sunt doar cateva dintre intreba...