8 tendinte in marketing pentru anul 2024 - S6E15
Bine ai venit la "Brands at Work", emisiunea de podcast dedicata inovatiei si transformarii in lumea marketingului si a afacerilor! Astazi, ne bucuram sa avem alaturi doua voci de exceptie in lumea marketingului si a afacerilor: Cristina Norocel si Adrian Burlacu. Impreuna, ei exploreaza 8 tendinte in marketing care vor defini anul 2024.
In aceasta editie, ne vom concentra pe directiile viitoare ale marketingului, privind cum vor influenta aceste tendinte modul in care antreprenorii isi vor gestiona afacerile si brandurile personale. Vom explora provocarile si oportunitatile aduse de noile schimbari in mediul de afaceri, dar si de evolutia rapida a inteligentei artificiale.
Adrian si Cristina vor sapa intre aspectele cruciale ale viitorului marketingului, punand accent pe cum vor putea antreprenorii sa se adapteze si sa utilizeze aceste trenduri pentru a-si dezvolta afacerile si pentru a ramane competitivi intr-o era a inovatiei continue si a schimbarilor tehnologice.
Asadar, pregatiti-va sa explorati noile tendinte in marketing intr-o discutie captivanta si informativa, care va va oferi perspective esentiale pentru a naviga cu succes in lumea dinamica a afacerilor in anul 2024.